< 2 perc

Éjjeli túra - ELTE-BEAC » 2018.10.13-14.

A mostani túraalkalommal dupla túrát terveztem, egy könnyed nappalit, illetve egy kicsivel nehezebb éjszakait. Az éjjeli túránk Pilisszentlászló és Pilisszántó között haladt.

Még alkonyat előtt kezdtük meg 6-an a távot, az ivót elhagyva a Turistajelzés-en haladtunk Dobogókő felé. Sajnos sok szarvasbőgést nem hallottunk, éppen csak sejteni lehetett még a hangjukat, ha nagyon csöndben voltunk és figyeltünk.

Sikárosi-rét után meredeken emelkedve értünk fel a csúcsra. Ott megnéztük a panorámát, illetve fogyasztottunk egy keveset a még éppen be nem zárt turistaházban. Kint főztünk egy kávét és pihentünk egy jó ideig. Ráérősen indultunk csak tovább, hisz az első buszig még rengeteg időnk volt.

Pilis-tető volt a következő célpont, az éjjeli panorámát ott is megtekintettük, illetve az elhagyatott légvédelmi bázis árulkodó épületeit is megnéztük. Pilisszántón búcsúztunk a csoporttól. A nehezebb éjjeli szakasz ellenére egy szép túrát zárhattunk

Megtett táv: 22 km
   » Gyalogtúra    » Túravezetés

Tájegység: - Visegrádi-hegység - Pilis
Túra ideje: 2018.10.13-14. » 1 éj a szabadban
Táv és szint: → 22 km ↗ 700 m ↘ 800 m
Túra útvonala: Pilisszentlászló, Sikárosi-rét, Dobogókő, Pilis-tető légvédelmi bázis, Pilisszántó
Infó, ötlet: - a túranap eme éjszakai részén összesen 6-an vettünk részt
- kellemes időnk volt végig, bár éjszaka azért már lehűl az idő
- Dobogókőn kicsit söröztünk és ettünk, illetve főztünk kávét is nagy ráéréssel (hisz az első buszig még óráink voltak)