Cholnoky 60 TT - 2016 » 2016.09.03-04.

A Cholnoky 60 TT teljesítése már régóta tervben volt nekünk, már tavaly is szerettük volna megcsinálni ezt a túrát. Idén végre összejött az elképzelés és már az első nekünk jó komppal, 14:00-kor áttértünk Nagymarosról Visegrádra és meg is kezdtük a távot.

A szervezés több, mint tökéletes volt, az 1500 Ft-os nevezési díj tartalmazta a kompjegyet, a 4-szeri ételosztást a pecsételőpontokon (ebből 2-szer meleg levest is kaptunk), illetve Dobogókőn finom házipálesszel kínáltak, a célban pedig dinnyézhettünk egyet. A pontőrök is jófejek voltak, remek volt a túra megszervezése.

Szóval mi 14 után nem sokkal már úton voltunk, a 15 órás szintidőn belül sikerült is megcsinálnunk a túrát, 14 óra és 20 perc alatt. TT-hez képes sok túrázóval nem találkoztunk, bár azért volt szerencsénk összefutni pár ellenkező nemű teljesítővel

A félig napvilágnál, félig lámpafényben zajló túra kellemes volt végig, a nappali meleget estétől kellemes túraidő váltotta. Megérte eljönni, szép emlékekkel zártuk a napot.

» Gyalogtúra    » TT

Tájegység: - Budai-hegység - Visegrádi-hegység - Pilis
Túra ideje: 2016.09.03-04. » 1 éj a szabadban
Szintereszkedés: -27 m/km
Túra útvonala: Visegrád, Nagy-Villám, Pilisszentlászló, Dobogókő, Pilisszentkereszt, Kevély-nyereg, Rozália téglagyár, Virágos-nyereg, Bp. Hűvösvölgy
Infó, ötlet: - az ellátás a túrán tökéletes volt, az 1500 Ft-os nevezési díjért kaptunk: kompjegyet (amúgy 1200 Ft lenne...), 4 helyen zsíros kenyeret, ebből 2-szer mellé meleg levest, dinnyét, egy kis házipáleszt, remek szervezést és pontőröket
- minden tökéletes volt, talán egy kicsivel több csokit/nassolnivalót kellett volna vinnünk
- majdnem végig a Kéktúra útvonalán kellett haladni, mely követhető volt
- nappal kissé meleg, éjjel tökéletes túraidő
- TT-hez képest kevesen voltak

0 Nagymaros, komp zsíros kenyér, kávé
átkelés a komppal
0 Visegrád, komp 14:10 » Turistajelzés
gyorsan haladtunk, a túra első felére erős tempót terveztünk
Nagy-Villám
14 Pilisszentlászló 17:00-17:20 forró levest kaptunk
24.3 Dobogókő 19:25-19:40 kaptunk vizet és egy korty páleszt, illetve ettünk egy-egy szendvicset
29.3 Pilisszentkereszt 20:40-20:50 kaptunk kenyeret és sütit
Kevély-nyereg
47.8 Rozália téglagyár (Bécsi út) 01:20-01:35 előtte a patakparton a turistautat a mellette lévő agyatlan földtulaj felszántotta, így baromi nehéz volt a kukoricásban haladni
majdnem megkergetett minket egy kiszabadult őrző-védő kutya a téglagyár előtt