www. turaoldal .hu

Főoldalwww.turaoldal.hu TúráinkBakancsos és bringatúrák 2011-től TermészetjárásTurista alapismeretek, természetvédelem, extrém helyzetek Magyarország élővilágaelovilag.turaoldal.hu Túrablog blog.turaoldal.hu Facebookfb.com/turaoldal.hu
Minden, ami túrázás, túlélés, természet
E-mail: info@turaoldal.hu
fb.com/turaoldal.hu (fotóink)
2011-2017

V
K

bringatúra » Csepel-sziget, Halásztelek » 2011.05.25.

Egy könnyed szerdai biciklizés gyanánt elhatároztuk, hogy a Dunaparton elnézünk Pesttől dél felé. Kerékpárúton, a budai oldalon haladtunk az M0-ás átvezető hídig. Az út állapota néhol igen kritikusnak mondható, de különösebb panaszunk nincs ez ügyben. A hídon átkeltünk, majd Lakihegy és Halásztelek utcáin kóvályogtunk. Az utak, amiken itt mentünk (saját hibánkból) nem igazán mondhatóak kerékpárutaknak, sőt még autóutaknak sem.

Egy kis réten Halásztelek mellett megebédeltünk, élveztük kicsit a meleg időt, és a napsütést, majd hazaindultunk. Út közben megmártóztunk a Dunában is. A túrát ajánlom mindenkinek, aki egy félnapos-egynapos könnyed tekerésre vágyik. Az M0-ás híd után azonban NE kövessék a példánkat!

Még biztosan jövünk majd erre, és kiderítjük, hogy mi történt volna, ha nem megyünk át a hídon...

Túra ideje: 1 túranap|Megtett táv: 45.8 km|Szintemelkedés: 0 m|Írta / szerkesztette: Viktor

| www.turaoldal.hu | 2011-2017 | V, K | Minden, ami Túrázás, Túlélés, Természet | info@turaoldal.hu |