www. turaoldal .hu

Főoldalwww.turaoldal.hu TúráinkBakancsos és bringatúrák 2011-től TermészetjárásTurista alapismeretek, természetvédelem, extrém helyzetek Magyarország élővilágaelovilag.turaoldal.hu Túrablog blog.turaoldal.hu Facebookfb.com/turaoldal.hu
Minden, ami túrázás, túlélés, természet
E-mail: info@turaoldal.hu
fb.com/turaoldal.hu (fotóink)
2011-2017

V
K

bringatúra » Balcsikör 5-en » 2013.07.12-14.

Azt terveztük, hogy részt veszünk az idei 5,2 km-es Balatonátúszáson, de sajna többször is eltolták 1-1 héttel, így kénytelenek voltunk erről lemondani.

Helyette csak körbetekertük a Balcsit, másnap este pedig buliztunk egyet a tó buliközpontjában.

Eme bringázásunkon 3 túravendégünk is volt: Bazsi, Andris és Marci, így kivételesen kocsival mentünk a túra kiindulópontjához, Siófokra. Onnan az északi part felé vettük az irányt, mivel abból az irányból még úgysem kerültük meg a magyar tengert. Az úton az izgalmakat sem nélkülözte - éjfél körül értünk el a Szigligeti elágazás után Szent-György-hegyre, ahol egy kis iszogatás és bográcsozás után nyugovóra tértünk.

Másnap folytattuk utunkat, immár a könnyebbnek számító déli parton. Siófokot el is értük délután, majd kezdődhetett a bulizás.

Kellemes kikapcsolódás volt, és szolgált egy Balcsikerülőknek hasznos tapasztalattal is: ebbe az irányba nem tévedtünk el és egyértelmű volt mindig a jelzés, amiből arra következtettünk, hogy jobban van kiépítve a bringaút, ha ebben az irányban kerüljük a tavat.

Túra ideje: 2 túranap|Megtett táv: 222 km|Szintemelkedés: 200 m|Írta / szerkesztette: Viktor és András

| www.turaoldal.hu | 2011-2017 | V, K | Minden, ami Túrázás, Túlélés, Természet | info@turaoldal.hu |