www. turaoldal .hu

Főoldalwww.turaoldal.hu TúráinkBakancsos és bringatúrák 2011-től TermészetjárásTurista alapismeretek, természetvédelem, extrém helyzetek Magyarország élővilágaelovilag.turaoldal.hu Túrablog blog.turaoldal.hu Facebookfb.com/turaoldal.hu
Minden, ami túrázás, túlélés, természet
E-mail: info@turaoldal.hu
fb.com/turaoldal.hu (fotóink)
2011-2017

V
K

gyalogtúra » 21. OKT és 20. vége » 2015.11.07-08.

Eme szmogriadó jellemezte hétvégét mi a nagyvárosoktól távol, a Mátra szívében töltöttük a Turistajelzés jelzés szépségeinek hódolva. Szombat hajnalban kezdtük a túrát és a rövidke két nap alatt a 20-as Kék végét és a 21-est teljesítettük.

Voltunk a Kékestetőn, kölcsönösen megijesztettük egymást a fatolvajokkal, kocsival haladtunk a kékestetői sípályán, sátraztunk a mínuszokban, megmásztuk az új (ám a reklámozás ellenére pénzes...) Galyatetői kilátót és bivakot, megcsodáltuk a Mátra több eszméletlen szép panorámáját, és végül, de nem utolsó sorban végigrohantunk egy fél napot az erdőben, hogy elérjük a buszunkat :)

Legutóbbi ittjártunkkor a Galyatető és Kékestető között lévő gerincen majd szomjan vesztünk, mivel nem volt már vizünk és a 80 éves megdőlt melegrekordban kellett haladnunk a fa- és ezáltal árnyékmentes ösvényeken. Most vasárnap is melegrekord dőlt a 20 °C-al, de így ősszel azért ez kényelmesebb :)

Ismét egy felejthetetlen túrahétvégét zártunk, még visszatérünk ;)

Túra ideje: 2 túranap|Megtett táv: 38.6 km|Szintemelkedés: 1423 m|Írta / szerkesztette: Viktor

| www.turaoldal.hu | 2011-2017 | V, K | Minden, ami Túrázás, Túlélés, Természet | info@turaoldal.hu |