www. turaoldal .hu

Főoldalwww.turaoldal.hu TúráinkBakancsos és bringatúrák 2011-től TermészetjárásTurista alapismeretek, természetvédelem, extrém helyzetek Magyarország élővilágaelovilag.turaoldal.hu Túrablog blog.turaoldal.hu Facebookfb.com/turaoldal.hu
Minden, ami túrázás, túlélés, természet
E-mail: info@turaoldal.hu
fb.com/turaoldal.hu (fotóink)
2011-2017

V
K

gyalogtúra » A 22. és a 24/a OKT » 2015.11.28-30.

Végre elérkezett ez a nap is, belevághattunk újra a Kéktúra egy csodás szakaszába.

Az OKT 22. szakaszát gond nélkül teljesítettük, majd kocsival átmentünk Aggtelekre. Az éjjelt egy szántón töltöttük, havazott is egy keveset a sötétben. Hajnalban volánnal mentünk át Putnokra, hogy teljesítsük a 24/a OKT szakaszt is.

A túra kellemes volt, rengeteg élettel találkoztunk az erdőben még ilyenkor is. Éjjel a szállásunk, azaz sátorhelyünk ugyanott volt, mint előző alkalommal, a sátorban való főzés is hasonló hatékonysággal zajlott. Reggel kocsival átmentünk a barlang pénztárához, hogy pecsételjünk, megnéztük a kilátót - majd észrevettük a kocsi jobb hátsó kerekének a defektjét... Sajnos pótkerék híján ott kellett hagyni a kocsit, és csak két héttel később tudtam érte menni.

Volánnal jöttünk így haza Pestre. Sajnos a balszerencse nem jár egyedül - este a Népliget aluljáróban pár cigány összerugdosott és elrabolta a telefonomat - a túrán készült fotókkal együtt. (A pár meglévő képet szerencsére még korábban megosztottam fb-on...)

A túra maga szép volt és jó volt, de az utolsó napi defekt és a sokadik találkozás az eltűrt cigánybűnözéssel azért rányomta a bélyegét a visszaemlékezésre...

Túra ideje: 2 túranap|Megtett táv: 48.5 km|Szintemelkedés: 1254 m|Írta / szerkesztette: Viktor és András

| www.turaoldal.hu | 2011-2017 | V, K | Minden, ami Túrázás, Túlélés, Természet | info@turaoldal.hu |