www. turaoldal .hu

Főoldalwww.turaoldal.hu TúráinkBakancsos és bringatúrák 2011-től TermészetjárásTurista alapismeretek, természetvédelem, extrém helyzetek Magyarország élővilágaelovilag.turaoldal.hu Túrablog blog.turaoldal.hu Facebookfb.com/turaoldal.hu
Minden, ami túrázás, túlélés, természet
E-mail: info@turaoldal.hu
fb.com/turaoldal.hu (fotóink)
2011-2017

V
K

gyalogtúra » Börzsönyi Kék » 2016.06.18-19.

Eme túrahétvégénken ismét a Börzsönyben kalandoztunk - a 67 km-es Börzsönyi Kéket teljesítettük. Nem keverendő össze ez a táv a hegység közepét is érintő 17-es OKT szakasszal, ez egy másik túramozgalom.

Az idő szép napos volt, vasárnap délután kis felhősödéssel, összességében tökéletes túraidő. Diósjenőről indultunk, egy gyors kávé-reggeli-vásárlás után már úton is voltunk. Kellemes tempóban haladtunk, elvégre nem siettünk sehova.

Viktor régi álma is teljesült, évek óta meg akartuk nézni Drégelyvárat, most végre útba ejtettük. A panoráma tökéletes, még a Tátra is látszik onnan.

Este Kemencén néztük a vb Magyar-Izland meccsének utolsó 30 percét, a döntő gólt is ott láttuk. Nem sokkal később függőágyaztunk éjjel a kisvasút sínpárja mellett a Fekete-völgyben.

Másnap kicsit nehezebbnek tűnt a terep, nem a szint volt sok, csak a sok hullámzás lepett meg egy kicsit. Ennyi ´buckára´ nem számítottunk a hegység peremén. Kilátásból ezen a napon sem volt hiány, gyönyörű helyeken mehettünk végig, bár teljes panorámát a nap folyamán nem láttunk.

Utunk végén siettünk kicsit, hogy a vonatunkat elérjük, de a táj is kezdett ismerőssé válni, hisz majd pont 1,5 éve a Börzsönyi Kék ezen részét már teljesítettük, csak ellenkező irányban.

Nagy táskákkal mentünk napi 33-34 km-t, 3-as átlaggal, és nem készített ki minket, úgyhogy egy sportos, tartalmas és szép túra volt, a Börzsönyben nem lehet csalódni :)

Túra ideje: 2 túranap|Megtett táv: 67.4 km|Szintemelkedés: 1447 m|Írta / szerkesztette: Viktor és András

| www.turaoldal.hu | 2011-2017 | V, K | Minden, ami Túrázás, Túlélés, Természet | info@turaoldal.hu |