< 2 perc

Sárga 20B TT és pontőrködés » 2019.05.01.

Az által szervezett Sárga TT-n voltunk ez alkalommal pontőrök a Rózsika-forrásnál, illetve utána teljesítettük a túra 20 km-es szakaszát Hűvösvölgytől Mivel hagyományosan az egyesületünk szervezi a túrát, így több pontján is a túravezetői voltak az őrök.

Eme túra éjjeli 30-as távját szalagoztuk egy ELTE-s túra keretein belül az előző hétvégén.

A forrásnál Viktorral pontőrködtem reggel 5:30-tól, előtte még megnéztem a Solymári-várat is. 11 után, dolgunk végeztével Hűvösvölgybe buszoztunk, hogy egyet még túrázzunk is a nap; ezzel pedig teljesítettük a TT 20B távját, hogy aztán éjszakába nyúlóan ellegyünk a többi túravezetővel a túra végpontján, a Pyrgos Taverna pizzázó-sörözőben.

Szép kis nap volt, tartalmas, kellemes, ismétlésre méltó

Megtett táv: 23 km
   » Gyalogtúra    » TT    » Segédkezés túrán

Tájegység: Budai-hegység
Túra ideje: 2019.05.01.
Táv és szint: → 23 km ↗ 700 m ↘ 710 m
Túra útvonala: Solymári-vár, Rózsika-forrás | Hűvösvölgy, Nagy-Hárs-hegy, Csacsi-rét, Huszonnégyökrös-hegy nyerge, Törökugrató, Budaörs
Infó, ötlet: - most az ELTE-BEAC által szervezett Sárga TT-n pontőrködtünk, a Rózsika-forrásnál
- kellemes túraidőnk volt, bár hajnalban kicsit hűvös