Családi kirándulások - 2023 » 2023.01.01 - 12.31.

Levi, Kriszti és András családi sétái, kirándulásai - 2023

Megtett táv: 0 km
   » Gyalogtúra    » Séta    » Nyaralás    » Egyéb túra

Tájegység: Budai-hegység, Zselic, Cserhát, Pilis, Visegrádi-hegység, Balaton, Vác, Zsédeny, Szombathely
Túra ideje: 2023.01.01 - 12.31.
Táv és szint: → 0 km ↗ 0 m ↘ 0 m
Táv-szint arányok: Szintemelkedés: +0 m/km
Szintereszkedés: -0 m/km
Szintváltozás: 0 m/km
Túra útvonala: Zsédeny; Szombathely; Normafa; Tolmács; Esztergom, Párkány, Dobogókő; Zselickisfalud; Tatai Fényes Tanösvény, Öreg-tó; Fővárosi Állatkert; Libegő, János-hegy; Vácrátóti Nemzeti Botanikus Kert; Budakeszi Vadaspark; Váci Ártéri tanösvény, Katalinpuszta Gyadai tanösvény;
Infó, ötlet: Levi, Kriszti és András családi sétái, kirándulásai, nyaralásai

Családi kiruccanások, nyaralások - 2023

2023.01.03. - Zsédeny, Szombathely, családlátogatás

Ünnepek utáni családlátogatás Levivel és Krisztivel. Hosszú nap volt, de legalább újra eljutottam Zsédenybe és Szombathelyre.

Zsédenyi drónvideók: Tesztrepülés, Kriszti és András

2023.01.15. - Normafa

Ki szerettünk volna ruccanni valamerre a közelbe, így egy közeli célnak Normafát választottuk. Egy hűs, de kellemes séta alakult végül.

2023.02.04. - Tolmács, Kriszti anyukájánál

Eme napon Kriszti anyukáját látogattuk meg Tolmácson. Drónvideó: Tolmács felülről.

2023.02.12. - Esztergom, Párkány, Dobogókő

Most egy komolyabb kiruccanást terveztünk kiscsaláddal, így első körben Esztergomban parkoltunk le. Gyorsan átugrottunk Párkányba - hogy Levinek meglegyen az első külföldi kalandja is.

Visszatekintettünk a Bazilikára, majd nem sokkal később fel is mentünk, megnéztük a panorámáját. Ott döntöttük el, hogy a komoyabb Esztergomi etap helyett inkább Dobogókőt nézzük meg.

Dobogókőn még hóval is találkoztunk. A Thirring-körút volt a cél, de Levi inkább a hülyéskedést választotta, így a havas-jeges terepet inkább lecseréltük a megszokott kilátóra a biztonság kedvéért.

Egy csodaszép napot zártunk végül, tuti ismétlésért kiált.

2023.02.17-19. Zselic kettesben Krisztimmel

Karácsonyra Krisztivel egymást egy kis ´welness´-el leptük meg, végre ennek is eljött az ideje - csak kettesben tölthettük el ezt a kis időt a Zselicben.

Pénteken leutaztunk, majd vasárnap vissza. A kettő közt kiélveztük a szálloda adottságait, kirándultunk kellemeset, egyik este a Csillagpark programját is megnézhettük.

Láttuk a természetet, a Zselici Csillagparkot, a kilátóját, a Somogyhárságyi Zichy-kastélyt és a Bőszénfai Vadaspark és Szarvasfarmot is.

Egy remek hétvégét zártunk, jó volt végre kettesben. Eközben kisfiunk Kriszti anyukájánál nyaralt, ő is legalább annyira élvezte a helyzetet.

2023.03.11. - Csodák palotája

Mára a Csodák Palotája volt a terv. Hát... Levi remélem kedvelte az ott töltött időt, de Krisztivel egyező a véleményünk abban, hogy kritikán aluli a hely, de mégcsak véletlenül sem éri meg az árát.

2023.03.12. - Tatai Fényes Tanösvény, Tatai Öreg-tó

Eredetileg egy Tatai és Tatabányai kiruccanást terveztünk, Öreg-tóval, Turullal, Szelim-barlanggal és kilátóval - de végül a Tatai kaland lett megvalósítva.

A Tatai Fényes Tanösvényt jártuk be, majd a Tatai Öreg-tó partján sétáltunk egy kellemeset.

És igen, Kriszti március végefele hagyott el randán...

2023.04.22-23. - Balaton

Eme kis kellemes hétvégén Levivel és a nagyszülőkkel leugrottunk kicsit a nyaralóba, Balatonkenesére.

2023.05.06. - Első rendesebb túra Levivel

Libegő, kilátó, barlang, sátrazás, ...

Részletek: 2023.05.06. - Első rendesebb túra Levivel »

2023.05.21. - Állatkert

Egy kellemes családi állatkert, majd utána egy kis városligeti honvédségi nyíltnap. Levi szerencsére mindegyik proggramot igencsak imádta.

2023.07.02. - Vácrátóti Nemzeti Botanikus Kert

Levivel és Krisztivel ma a Vácrátóti Nemzeti Botanikus Kertet néztük meg, majd ettünk egyet a Botanic Bistro-ban, végül az Őrszentmiklósi víztárolónál drónoztam kicsit.

Kellemes tartalmas délután volt, meglepően sok állatot is volt szerencsénk látni, Levi nagyon élvezte a családi napot.

Kis drónvideó: Őrszentmiklósi víztároló

2023.07.15-16. - Vadaspark és vadkemping Levivel

Budakeszi vadaspark, kis túra, vadkemping, ...

Részletek: 2023.07.15-16. - Vadaspark és vadkemping Levivel »

2023.07.21. - Váci Ártéri és Katalinpuszta Gyadai tanösvények

Váci Ártéri tanösvény - stég

Strandolást terveztünk végre, de a több nap kánikula után, mire erre lehetőségünk adódott - az eső kezdett el játszadozni. Sebaj, módosítottunk, így tanösvényeket kerestünk. A Váci Ártéri tanösvénnyel kezdtünk. Mióta Kriszti pocakjában volt Levi, visszatérő vendégek vagyunk, így láthatjuk, hogy évről évre rosszabb az út minősége sajnos.

Hmm.. .. ?

Mostanra pedig elérte sajnos a szintet. Én túravezető vagyok, Kriszti szintén sportos, Levi pedig imádja a kalandot - ezért tudtunk végigmenni rajta úgy, hogy apályos idő volt... Családdal, ha van rendesen víz alattunk, sajnos járhatatlan lett volna. De így kalandos volt és Levi imádta a menetet, ahogy Kriszti is.

A végső stégen egy drónozás is összejött, ezek videói: ´É-D-stég´ és ´körbe´.

Utána a váci Pizzéria Giuseppe étteremben ettünk egy kellemeset - a pár héttel ezelőtti Vácrátóti ´bisztróhoz´ képest ez ehető ételt adott, nagyonis - javasolt hely.

Majd tovavonultunk, a Gyadai tanösvény kis élményösvény részét néztük meg. Katalinpuszta kirándulóközpont volt a kiindulópont és bár a teljes utat végig szerettük volna járni, az eső döntött helyettünk.

De egy tartalmas és kellemes nap volt. Soha rosszabbat.