Túra túravezetőkkel - ELTE-BEAC » 2023.06.17-18.

Eme alkalommal 5-en kezdtük meg a túrát, többségében az ELTE-BEAC túravezetői mentünk együtt. Szép panorámák, remek környezet, tökéletes hangulat jellemezte az utunkat, kis drónozással és vadkempinggel kiegészítve.

Disznófő gerince is maga a csoda minden évszakban, de Nagy-Kopasz kilátója is mindig fenséges. A Tarnai-pihenő felett éjszakáztunk, én függőággyal, míg mások sátorral, illetve félsátorral. Este még koccintottunk egyet, majd kellemesen tölthettük az éjszakát.

Végre a drónt is kipróbálhattam egy túra közepette is (már több meneten is a zsákomban volt, de bevetésre még nem került sor) - és a kezelésébe még bele kell jönnöm, azért készített pár remek fotót-videót. A gép profi, én még kevéssé...

A túrát szombaton délben kezdtük, majd másnap délben már túl is voltunk rajta - de olyan tartalmas ~24 óra volt, hogy nem maradt hiányérzetem. Köszi a hétvégét Laura, Dávid, Andris és Boldi!

» Gyalogtúra

Tájegység: Budai-hegység
Túra ideje: 2023.06.17-18. » 2 túranap » 1 éj a szabadban
Túra útvonala: Pilicsaba, Gomba-szikla, Ördögoltár-szikla, régi katonai terület, helipadok, Disznófő csúcs, Nagyszénás, Nagykovácsi (Nagyszénás Menedékház étterem), Nagy-Kopasz (Csergezán Pál-kilátó), Tarnai-pihenő felett (vadkemping), Fekete-fej, Hűvösvölgy
Infó, ötlet: - ELTE-BEAC túravezetőkkel mentünk együtt - azért látszott is a túra minőségén ez
- Végre felavathattam a drónt egy túrán is
- Az időjárással szerencsénk volt, kellemes túraidő volt, kánikulába kacsintgatva
- Nagy-Kopasz kilátójában találkoztunk egy csapat függőágyas-vadkempingező kisdiákkal - kellemes meglepetés volt

Fehérpettyes álcsüngőlepke

Tarnai pihenő, távolabbra Páty
Táborhelyünk felülről
Tarnai-pihenő

Drónvideo vadkempingünk helyszínéről (Yt) - János-hegy a távolban, Tarnai-pihenő alattunk, majd Nagy-Kopasz kilátója.