< 2 perc

Urak asztala - ELTE-BEAC » 2018.10.13.

A mostani túraalkalommal dupla túrát terveztem, egy könnyed nappalit, illetve egy kicsivel nehezebb éjszakait. A nappali túránk Leányfalu és Pilisszentlászló között haladt.

Pesten találkoztunk a társasággal a Volán-állomáson, 23-an vágtunk neki a távnak, egy szűk órával később már úton is voltunk. Első kitérőnk a Csíkos-tóhoz vezetett, ahol a kutyák meghempereghettek a sárban, majd a Rekettyés-tavacska kiszáradt medrét néztük meg, első állomásunk pedig Vörös-kő csúcsa volt, a panorámájában főztünk némi kávét, illetve pihentünk egy hosszabbat.

Később az Urak asztala tetejére értünk, az elhagyatott légvédelmi bázis természet által visszavett területét néztük meg és bejártuk a kalandosabb helyeit. Utunkat Pilisszentlászlón zártuk, pár sör társaságában vártuk meg az éjszakai túra kezdetét

Megtett táv: 15 km
   » Gyalogtúra    » Túravezetés

Tájegység: Visegrádi-hegység
Túra ideje: 2018.10.13.
Táv és szint: → 15 km ↗ 650 m ↘ 400 m
Szintváltozás: 70 m/km
Túra útvonala: Leányfalu, Vörös-kő, Urak asztala volt légvédelmi bázis, Pilisszentlászló
Infó, ötlet: - 23-an vettünk részt a túrán, illetve 2 szép kutyus is velünk sétálta le a távot
- remek tavaszias időnk volt végig
- Vörös-kő panorámájában kávét is főztünk