Sárga TT-k besegítés » 2024.04.30 - 05.01.

Ez alkalommal is volt szerencsém besegíteni a hagyományosan ELTE-BEAC szervezésű Turistajelzés Sárga túrák lebonyolításába (70, 70F, 50, 30É, 40, 20A, 20B, 15, 10 km-es távokkal).

Volt szó arról is még Dáviddal, hogy mint tavaly, Laurával seprek, de végül pontokra kerültem - legutóbb 2019-ben segédkeztem hasonlóan.

Hát... embert próbáló feladat, a végére rosszabbul néztem ki, mint néhányan, akik mögött már volt 70 km. Nem is csoda, akkorra már vagy 40 órája fenn is voltam, hisz munkanap után találkoztam a többiekkel.

A -tól indultunk közösen, ott is és Esztergomban is pakolásztunk egy adagot, hogy rendben kezdhessük a rajtoltatást (ez volt az első konkrét feladatom 23-tól 1-ig). Rekordszámú túrázó jött, pihenni nem is volt időnk.

Majd éjjel 1 után összecihelőzködtünk és irány át Pilisvörösvárra. Ott Andival az ellátmánnyal foglalkoztunk, a csúcsidőszakokban megállás nélkül kentük a zsíros-vajas-nutellás kenyereket... Annyit még az életben nem kentem, mint ott.

A pont zárása után én elvileg végeztem volna, de botor mód megkérdeztem, hogy kell-e segítség a célban - így végül Budaörsön kötöttem ki. A fő dolgom ott végül krumplipucolás lett, majd a bográcsban főzés Attilával. 8 bográcsnyi paprikáskrumplit főztünk le kettesével... Hát az is minden volt, csak egyszerű nem.

Voltak néha fennakadások és nehézségek, illetve szervezői szemszögből is egy rettenetesen hosszú nap(ok) volt - de elképesztően remek volt Dávid szervezése, plusz a segítő csapat is így volt jó, ahogy alakult, szóval le a kalappal.

A szervezésért pacsi és köszönet, jövőre remélem ismét a szerves része lehetek, a teljesítőknek pedig nagy-nagy gratula!

Megtett táv: 0 km

Tájegység: Pilis, Budai-hegység
Túra ideje: 2024.04.30 - 05.01. » 1 éj a szabadban
Táv és szint: → 0 km ↗ 0 m ↘ 0 m
Táv-szint arányok: Szintemelkedés: +0 m/km
Szintereszkedés: -0 m/km
Szintváltozás: 0 m/km
Túra útvonala: Esztergom | Pilisvörösvár | Budaörs
Infó, ötlet: - munka után még letolni egy 25 órás túraszervezést, rajtoltatást, pontőrködést, közreműködést azért embert próbáló feladat
- remek lett a szervezői gárda, 77 fős csapat működött aktívan közre
- (a túrát munkatúrának számoltam el, gyakorlatilag a 30-a este 8-tól kezdődően másnap este 9-ig: 25×7 = 175p - aztán ha MTSZ másképp látná, nem ezen múlik a minősítésem... :D )